Aktualności

Pełny program konferencji dostępy jest tutaj: www.fryderyki.pl/konferencja-2024

Muzyka-Biznes-Technologia:
Konferencja Fryderyk Festiwal
19-20 września 2024
MOXO, Fabryka Norblina,
ul. Żelazna 51/53
00-841 Warszawa





Konferencja Fryderyk Festiwal w MOXO



W dn. 19-20 września odbędzie się w Warszawie konferencja pod hasłem „Muzyka-Biznes-Technologia”.

Branża muzyczna spotka się na pierwszej edycji konferencji Fryderyk Festiwal. Wydarzenie przygotowane przez Związek Producentów Audio Video, organizatora prestiżowych nagród muzycznych Fryderyk.

W przestrzeniach MOXO, na terenie warszawskiej Fabryki Norblina, eksperci branży muzycznej i innych sektorów kreatywnych opowiedzą o aktualnych trendach, wyzwaniach i innowacjach kształtujących współczesny rynek muzyczny.

– Bazując na 30-letnim doświadczeniu najważniejszych polskich nagród muzycznych, tworzymy przestrzeń do dzielenia się wiedzą, wymiany doświadczeń i kontaktów w branży muzycznej – mówi Bogusław Pluta, dyrektor zarządzający ZPAV. – Wsłuchując się w głos środowiska, a także obserwując wciąż niewystarczający dostęp do edukacji branżowej, przygotowaliśmy dwudniową konferencję, w trakcie której opowiemy o tym, co istotne na polskim rynku muzycznym oraz jak muzyka przenika do pozostałych branż kreatywnych i jak pozostałe sektory kreatywne mogą oddziaływać na rozwój rynku muzycznego. Nie zabraknie także podsumowań i najnowszych danych statystycznych. Podzielimy się również paroma nowościami, które przyniesie kolejna edycja nagród Fryderyk.

W programie konferencji znalazło się osiem paneli dyskusyjnych oraz cztery warsztaty, podczas których omówione zostaną kluczowe zmiany, jakie miały miejsce w ostatnich miesiącach na polskim rynku muzycznym, a także przedstawione zostaną prognozy na przyszłość.

W trakcie konferencji uczestnicy będą mieli okazję dowiedzieć się m.in. o:

·  nowościach i zmianach w organizacji Fryderyków – najważniejszych nagród muzycznych w Polsce;

·  nowych zasadach przyznawania wyróżnień Złotej, Platynowej i Diamentowej Płyty;

·  wynikach polskiego rynku muzycznego za pierwszą połowę 2024 r.;

·  trendach w polskiej muzyce: co dominuje w radiu, co króluje w streamingu, a czego najchętniej słuchamy na nośnikach fizycznych;

·  wykorzystaniu sztucznej inteligencji (AI) w promocji muzyki;

·  sposobach monetyzacji muzyki w innych dziełach kreatywnych, takich jak filmy, reklamy, gry wideo czy książki i współpracy między-sektorowej;

·  skutecznych strategiach współpracy z radiowcami i promocji muzyki w radiu;

·  możliwościach pozyskania dotacji na realizację projektów muzycznych;

·  sposobach na skuteczną promocję muzyki w streamingu w oparciu o dane i efektywne wykorzystywanie mediów społecznościowych i tradycyjnych;

·  najnowszych technologiach wpływających na rozwój innowacyjnych wydarzeń kulturalnych i sposobów konsumpcji muzyki;

·  zielonych rozwiązaniach realnie wspierających zrównowazony rozwój w branży muzycznej.

Konferencja skierowana jest do artystów, menedżerów, producentów muzycznych, przedstawicieli wytwórni, mediów, a także wszystkich pasjonatów muzyki, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat rynku muzycznego oraz nawiązać cenne kontakty w branży.

Udział w konferencji jest bezpłatny, jednak ze względu na ograniczoną liczbę miejsc wymagana jest wcześniejsza rejestracja poprzez formularz dostępny na stronie: www.fryderyki.pl/konferencja-2024-formularz

Wydarzenie dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu własnego Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych Rozwój Sektorów Kreatywnych.

Organizator: Związek Producentów Audio Video

Partnerzy: Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych, MOXO, Mediovo





  MKIDN stoart       stoart       stoart     psj      ejm